Wednesday, September 22, 2010

Tudung & Biarawati

Adakah ini secara kebetulan atau dirancang?
Masa dok pusing2 kat fb, jumpa ada org tagged pic ni. xterfikir plak sebelum ni. mmg la ni da jadi satu trend pemakaian tudung camni. Mudah dan cepat. Kalau dulu pakai tudung bawal, nak kena belit2 la, pe la, now just sarung ja. Harap2nya ni bukan lah propaganda yg ditunjangi oleh golongan tertentu.

Peace Not War!!!~~

4 comments:

ShaNaz Saadon said...

tudung ni yg paling senang.. tgk pada niat la.. boleh pakai yg mcm ni tp labuh skit la.. sebab bentuk dia pun ala2 tudung labuh yg biasa tu kan..

Pinky Pixie said...

ramai da perasan pasal menda ni. huhu

diana said...

dah lama saye perasan benda ni..
tapi tak berani nak luahkan
takut banyak pihak yang terasa.
sebab sedara pun ramai pakai tudung macam tu..

♥-- emieysandra --♥ said...

mungkin ini jugak strategi golongan tertentu untuk melalaikan kiter..
sebab bile pakai macam tu, ade sesetengah aurat terbuka w'pun bertudung..
terpulang pada diri masing2 bagaimana utk menerimanye..

~_^