Wednesday, November 15, 2006

Hmm.. da agak lama tak post kat blog ni. k gambar nih diambil selepas berbuka puasa kat Putrajaya Seafood. Penat gilor nak amik shot ni. Selepas try beberapa kali..akhirnya terhasillah gambar di ats tuh. Rasanye tak kuarang dari 7 kalinyer snap. Pepun..makan kat situ sedap cuma aritu aku xpuas makan...hahaha...

Mokeishh...ini plak masa aku wat batik kat Penang Before Raya. Da lama sebenarnyer nak buart balik..tapi xde masa yg berkesempatan. Time aku buat nih.. Pn Nori de kat sebelah. Mula2 tgk dia yg buat..pastu saja la gatal nk mencuba jugak..hehehe..gambar aku wat sendiri, gambar Ultramen. Warna-bendera Malaysia, Merah, Kuning, Biru n Putih. hahaha...:)

Yang sebenarnye aritu de Dermasiswa kat Pusat budi Kepala Batas. Abih jer program tu, aku and geng melepak jap kat bengkel batik Kak Fadzilah (lagipun aku memang nak tgk batik2 tue..hehehe..). Pusing-pusing kat situ, then trus melekat.

Esoknyer..ari Jumaat malam aku balik kampung..hahahaha...Selamat Ali Laya!!!

No comments: