Sunday, July 18, 2010

Idea Gila : Nak jadi follower kepada 120,483 blogger..komen besh dapat RM1

Ok, ni idea gila aku. Dalam minggu ni, aku nak belajaq keluarkan idea2 gila..pastu soh orang komen, komen paling best, aku kasi cash..RM1..ok pa..dalam seminggu, mybe 2 kali aku nak buat. So, sekurang2nya otak aku xakan berenti berfikir..:)

Yang ni, target aku, nak jadi follower kepada 120,483 blogger..sebab pa jumlah tu, sama ngan tarikh lahir aku..sapa2 yang minat nak soh aku jadi folower dia, mai bagitau..nnti aku singgah..seminggu sekali, aku cuba update da berapa aku folow..mybe akan makan tahun, xpa, aku akan gagahi.

Kalau selama ni semua orang nak dianya followers ramai, tapi aku nak jadi follower utk seramai mungkin..:) naktgk usaha aku setakat ni, klik sini.

Bloggers, jom support!!!~~~


p/s:Posting sebelum ni, aku bagi RM2, keputusan ari Isnin ni..19 julai 2010..mekasih yang bagi komen..


Peace Not War!!!~~

26 comments:

Nys Zairee said...

ho0o.. semangat tol yer

p/s: word verification tuh xyah buat xpe.. leceh laa

Anonymous said...

mau x wat keje lain ..bw je..neway slmt berjaye

Mr. Asada said...

hahahaha.. giler semangat punya ni.. chaiyok!!

dapat ke nk follow banyak cenggitu?

r.k said...

hoi scott nak belanje ! bukan selalu dapat macamni , lu dah follow ghua belum scot ?

MaryamJamilah said...

Meh nak bagi komen kepada idea gile ni.

1: memang idea gile. tapi yang unik tu orang suke. identiti blog. orang tanye, blog mane? ala yang bagi singgit kalau komen best tu :)

2: follower kepada 120483 tu memang tak dibuat orang. camne eh nak kire nanti? tak pernah tau pun. teruk kan? :p tp kalau nak singgah semua, tak letih ke bro? tp kalau pandai bahagi mase okeh je.

3: komen pasal box comment plak.. sy prefer untuk tak letak word verification macam cik Nieylicio (susah nye nak eja) :p cakap tu. Baek pasal comment moderation, leh bace komen satu2.. kalau dah buat idea ni, mesti nanti komen banyak giler.

4. support... sy udah support. ni komen banyak ni. leh buat satu entry :p

ScoTTisHioR said...

maryam,anymous,asada,R.K,Maryam:tq for ur comment.

RK:aku da folow la..tgk kat list..:)

syazwanizrashid said...

skang dh bape??

r.k said...

pojan kawen kau pegi tak scot ?

ScoTTisHioR said...

setakat nih baru 104..dalam 120379 lagi..erkk...war-war pada kawan2..btw, pemenang RM1, akan diumum pada ari Rabu..

ucu rose said...

bgus usaha anda..hhehehhe

AishaDIYanything said...

aisha datang sokong scott... selamat berjaya buat scott...

Masquerade Q said...

Alamak lupa plak nak tinggalkan alamat.. soweee yek..

http://masqueradeq.blogspot.com/

Jemput masuk ye..

Masquerade Q said...

Salam..

Bagus2..berkongsi rezeki berblog. Follow ler saya punya blog dan lepas tu sila2 la komen. Time kacih! :) Semuga sukses dan jumpa 120483. :)

nosembilanbelas said...

semoga berjaya ekk

pencari cinta said...

wah....impian kiter sama la........sy pon suke jgk jd follower blogger lain........xkisah la diorg nak follow balik ke x...
yg penting bila kita follow org lain kite leh dpt kwn baru.........

emieysandra said...

sokong kamu!!
gudluck yer..

~_^

anazeyy said...

huhu.. hai scott, u pnye idea memg kreatif n rare.. baru 104 2.. ade byk lg.. semoge bjaye mncapai misi anda.. hehehe btw, folo la sy juge ye...

Aimmie Qistina said...

jgn byk cite..gi folo blog aku cpat..

ALEEN MOHAMAD said...

salam.... bagus gak idea tu... org gila-gila je buat (bukan org gila ye)... ape pun... terima kasih le kat SCOTT sebab awak le follower PERTAMA saya kat www.pasarlambakaleenmohamad.blogspot.com
teruskan usaha anda....

www.dunialandax.com said...

Wah~~bole ae gitu?huhuhu...Chaiyook!

ShaNaz said...

idea ni best gak.
tp nak reach 120483 tu jauh sgt
lama la pulak nk tunggu..)
napa tak target ur wife punya birth date?
7883 haa..
takpun ur son 2709..
kecik la skit no tu..
senang nak reach :) kuang3x

(nak singgit!)

ScoTTisHioR said...

Mie: aku da polow la..
E: pun da folow,
petite_girlz07,s[y]azwa[n]i,AishaDIYanything, Masquerade Q,nosembilanbelas, pencari cinta, emieysandra, anazeyy,aleen, landax, mekasih tolong support.
Shanaz: bagus gak idea tu..

Mah@mahu said...

aku pun nak kumpul ramai follower.. tapi bila dpt sasaran tak pasti..

myQza said...

semoga tercapai impian

bumble_bee said...

mmg best yr target nih! kihkihkuikui ;P
meh folow blog i.. kuikui
bole makin dktkan la yr target yer..

http://little-kiddo-store.blogspot.com

'aja said...

hahaha mmg keje gile...skrg da bpe blogger dh follow??bile agak2 leh capai target ni??