Saturday, August 15, 2009

Erfan Demam

Hermmm...Minggu ni erfan xbrapa sihat. Mula-mula demam, now skang selsema + batuk..Kesian lak tengok dia, nak bernafas pun susah. Tersekat-sekat. Pegi jumpa doc, dia ckp xda pa, juz demam n selsema biasa ja. Risau lak dalam keadaan sekarang nih, dengan H1N1 tengah hot, better dapat nasihat pakar.

Malam tadi, Datin (Boss aku) ada buat tahlil kat umah dia. Aku penah pegi, tapi xpenah masuk. Ramai gak yang datang, dalam 40 orang. yang aku kenal, dak2 opis je la..huhuhu~~Rumah dia, hmm....leh tahan gak leh besar..huhuhu(bila la aku nak dapat umah gitu..) Abih ja tahlil, terus balik Muar, gerak dlam 11.00pm, sampai Muar 1am..;)

Next week da posa, maknanya hampir setahun aku xbalik Kedah..;( ada masa aku balik sana...:)rindu sangat2 kat kampung aku. Puasa??raya mana tahun nih??hmm...kita tunggu dan lihat..

Peace Not War!!!~~

1 comment:

yantie3011@gmail.com said...

bl la gamaknya leh jumpa anak buah aku nih..