Wednesday, September 02, 2009

Misi Cari Baju Raya

Merdeka...!!! Merdeka..!!..Merdeka..!!
Balik minggu ni, gi shopping baju raya untuk wife n Erfan. Untuk aku?? xjmpa lagi yang berkenan di hati, xpun pakai ja yg lama. Asalkan untuk wife n Erfan ada, aku da gembira. Pagi Sabtu dalam jam 11am gerak gi Melaka, Erfan xikut, pasai keadaan kurang memuaskan. Pusing2 Melaka, jumpa baju Erfan ja, balik pusing Muar lak, pun xjumpa baju untuk wife..huhuhu~~~
Tapi xleh nak pusing lama2, pasal si Erfan da lapar. Lama aku xgi jalan2 berdua dengan Hajjar (wife aku), dekat 2 bulan la, sejak dia bersalin..aku rasa kalu orang tengok kitorg time tu, msti xsangka da ada anak sorang..huhu~~
Tahun ni special skit, pasai aku raya bertiga..pastu lak jadual raya da hampir penuh. Raya 1st mybe kat Muar, after solat terus gerak to Perak sebab 2nd raya kat umah ada wat family day..mesti meriah. Da la abah n mak xpenah tengok Erfan lagi.


Beberapa gambar terbaru Erfan...

Tengah bersenang2 hati


...


Tidor...
Buah hati pengarang jantungku...

k, xtau nak wat per, nnti sambung citer lain..ehh..arini wa jadik chef...hohoho~~

Komen: Raya tahun bertiga..:)
Peace Not War!!!~~

No comments: