Thursday, December 24, 2009

Gembira..sedih..

Minggu ni perasaan aku bercampur baur. Gembira, sedih, terharu..

Gembira
..akhirnya, secara tidak rasminya aku pindah umah. Semalam lepas balik kerja, terus gi masuk umah. Wife aku da siap2 kemas (tapi x100% kemas, xsempat..) . Paginya dia pegi opis baru wat medical check-up, sign letter offer & bla..bla..pastu balik, dia kemas umah, kuar pi cari barang, balik sesat2 skit (biasa la tu..), sambung kemas2 skit..Dalam jam 9++pm, Erfan, mak mertua n adik ipar sampai. Cian diorg, tido dalam keadaan xselesa..Pagi2, bangun tidor, buat kali pertamanya, aku dapat main2 jap ngan erfan b4 pi kerja. Wife lak wat breakfast..tq sayang..:)

Sedih..
Petang semalamnya, adik aku tepon, dia ajak balik Kedah, tok xsihat..da 3 hari xlarat nak bangun. Tido meracau2..sedih sgt2 aku dengar..Semua family aku da ada kat sana, kecuali aku ngan adik aku..last aku jumpa masa raya hari tu..sebak aku rasa..Ya Allah, tabahkan hatiku dan keluargaku & kurniakan kesihatan kepada tok aku..amin..

Adik aku antara orang yang paling sedih..dari kecik (lepas arwah ummi meninggal) dia duk ngan tok n tokwan..diorang da macam mak n ayah dia..adik beradik aku pun rapat ngan tok, cuma xserapat dia. E, sabar bro..banyak2 doa, semoga semuanya selamat..


Peace Not War!!!~~

No comments: