Wednesday, December 22, 2010

Mari Berkarya.. Kemalangan maut Cameron Highland

Ingat lagi dulu diwar-warkan cerita yang dia nak buat ni nak pecah panggung - target RM40 juta kutipan tiket..ok la, cuma hasrat tu xtercapai...xpa Dr., cita-cita tu ada...tunggu, nnti kartun Dr. Rozmey akan aku upload..:)

Hari ni dan akan datang aku akan cuba update blog dengan masukkan kartun/karekator/lukisan yang aku buat berserta cerita..hahahaha...kartun2 ni kebanyakan aku lukih masa rehat atau meeting (time bosan+ngantuk)..hahaha...

Tragedi Cameron Highland, antara trgedi terburuk selepas kemalangan Bukit Gantang...jadi takut lak nak naek bas..myb keadaan bas tu yang xbaguih, akibatnya ramai terkorban..

Hari ni E, mak teh, cu n family nek Genting, tidor sana katanya. ada ajak aku, tapi kerja..hujung tahun byk lak nak keja settle..ampeh tull..

Peace Not War!!!~~

No comments: