Friday, May 07, 2010

Sarawak trip 2..real situation..

Kalau sebelum ni gambar ntah pe2 ntah, ni plak gambar yang menggambarkan apa benda aku buat kat sana..hahah..
Bapak mertua aku n besannya..En.Junaidi
Menantu baru & bapak mertuanya..baru aku perasan, aku, razi n bapak mertua aku pakai spek..hahaha...


Erfan bergaya dengan baju melayu + mainan kegemarannya..Handphone...erk...
Beloved wife n erfan..sama kan muka diorang nih...

Erfan fan's
Bapak & Mak mertua sedang bergaya dengan cucunda tersayang...Erfan awat jelir lidah..wa  x ajar camtu...
Berlatar belakangkan pelamin indah..

Awat la muka anak aku camtu...Nana, Hajjar & Erfan

Pasangan pengantin Razi & Angah..Moga bahagia

Pengantin perempuan dengan nenda2nya...ramai kan...

Saja aku besarkan skit gambar nih, pasai cun...Pengantin bersama family. yang pakai baju biru tu, atok Hajjar..merangkap atuk ku jua..



Kadang2 aku tgk muka anak aku nih, geram sangat, cam nak gigit2 je pipi dia tu (walaupun hari2 aku selalu gigit pipi dia..)

Aku n Erfan
Erfan ngantuk..muka manja 'bersahaja'

2 comments:

Mr Nyox said...

huhu, not bad.
cantik gak gamba ramai n ms dukung irfan tu.
minggu dpn mai sini jd model n makan ikan bakar. mmm, yanti dtg johor hujung bln ni. ;eh a gathering nnt =)

Anna Da Lady said...

woit..bila nak bw erfan jumpa acik lagi?hukhuk...