Wednesday, May 05, 2010

Erfan & Sarawak Trip

Malam tadi badan Erfan panas. asyik merengek ja. Sayu gak aku tengok. Alhamdulillah, walaupun badan panas, tapi still cergas. Pagi tadi, banyak kali gak dia terbangun (walaupun aku kdg2 ja tersedar..) tapi terasa badannya panas. Sebelum gi keja, cam da ok skit, xsepanas malam tadi.

Last weekend gi Sarawak, kenduri belah laki lak, si Razi (kena panggil Abg.Ngah ke..huhuhu~~) termakbul gak hajat wife aku nak nek kapalterbang (kalau kat kampung aku disebut kapatubang..sebut dengan laju2). Erfan ngan dia ok ja. Cuma masa nak gi tu, dia ckp sakit telinga (tekanan udara rendah) so, aku soh dia minum..

Sampai, stay kat Merdeka Palace, Kuching. Nanti wa kasi upload pic..tapi sebelum aku gi Sarawak, aku sempat angkat 50mm..huhuhu~~tercapai gak hasrat aku..tunggu ya pic...:)

uma smooth ja,

Peace Not War!!!~~

No comments: